〈論文〉 |
- “3 次元行動からの増減符号解析による個人識別手法の検討”,文化学園大学紀要,第54集,pp.83-38(2023-03)
- “Game Development Using the Discrimination System to Improve Typing Skills”, IIEEJ Transactions on Image Electronics and Visual Computing, Vol.10, No.1, pp.75-81(2022)
- “Game Development Using the Fingering Discrimination System to Improve Typing Skills”, IEVC2021 The 7th IIEEJ International Conference on Image Electronics and Visual Computing, 1A-2, online-book,Siretoko Japan,, 4p (2021-09 Online)
- 「顔テクスチャ情報を用いた照明と姿勢の変動に頑健な人物抽出手法」,関東学院大学工学部研究報告,Vol.56-2,pp.85-93(2013-3)
- 「可視光画像による虹彩認証のための画像処理」(共著),関東学院大学理工/建築・環境学会研究報告,Vol.63(110),pp.65-71(2020-3)
- 「抗がん剤感受性試験のタイムラプス画像にみるがん細胞凝集塊の形態変化」(共著),関東学院大学工学総合研究所報,(47),pp.11-16(2019-3)
- 「3次元参照輝度値変化の特徴を用いた照明変動にロバストな人物姿勢推定」,画像電子学会論文誌,Vol.36,No.5,pp.786-795(2007-10)
- 「明るさの変動にロバストな運転者の姿勢推定」,電気学会論文誌,Vol.127,No.7,pp.1043-1051(2007-7)
- “Robust Posture Estimation of Human Faces under the Condition of Rapid Lighting Changes Using 3-D Reference Picture”, Proceedings of 2006 IEEE Canadian Conference on Electrical & Computer Engineering, Session P3, Vol.2, pp.2047-2050(2006-5 Otawa)
|